Ürün İptal ve İade Şartları

Sipariş ettiğiniz ürünü teslim aldıktan sonra herhangi bir problem sebebiile iade etmek istediğinizde izlemeniz gereken yol ve bilmeniz gerekenler şuşekildedir:

Siparişinizin size ulaştığı günü takip eden yedi iş günü içerisinde, iadetalebinizi ve ürünle ilgili probleminizi web sitemizin “MüşteriHizmetleri” bölümünden bilgi vermeli veya info@kokosh.com.tr’a e-mail göndermelisiniz. Daha sonra tarafınıza gönderilecek yönlendirme mailidoğrultusunda ürünü teslimat tarihinden itibaren yedi iş günü içerisinde kokosh.com.tr’yegeri göndermenizi rica ederiz. Yedi iş gününü aşan bildirimlerde maalesef iadekabul etmiyoruz. İsteğiniz bize ulaştığında yetkililer tarafındandeğerlendiriliyor ve iadeniz onaylandığında size bir onay e-mail’igönderiliyor.

İade edeceğiniz ürünü eksiksiz orijinal faturasıyla, paketi hasar görmemiş,kullanılmamış, kullanım hatası sonucu zarar görmemiş haliyle, sipariş numarasıve kokosh.com.tr’ un doğru adresini içerecek şekilde geri gönderdiğinizdenemin olmalısınız. Eğer ürünün faturası kurumsal ise, iade işlemi için kurumundüzenlemiş olduğu, kargo payı dahil edilmeden, ‘Ürün Birim Fiyatı + KDV’şeklinde kesilmiş bir ‘İADE FATURASI’ ile birlikte göndermeniz gerekiyor.Faturası kurumlar adına düzenlenen sipariş iadelerini ‘İADE FATURASI’kesilmediği takdirde tamamlayamadığımızı bilmelisiniz.

Ürünün kutusu, ambalajı, varsa standart aksesuarları bize iade ettiğinizpaketin içinde eksiksiz ve hasarsız bir şekilde bulunmalıdır.

İadenizi onaylamadan önce ürünle ilgili incelemeyi ‘kokosh.com.tr -İade Bölümü’ yapıyor.

Bu şartlar dahilinde yapacağınız tüm iade gönderimlerinin kargo ücreti sizeait olacaktır. Ancak, iade etmek istediğiniz ürünün kusurlu olduğu anlaşıldığıtakdirde, iadeniz onaylanacak ve geri gönderim için ödediğiniz kargo ücretihesabınıza yatırılacaktır. Kargo ücreti (Gidiş Dönüş 19TLdir)

İadeniz Onaylandıktan Sonra

İade onayınızı takip eden on gün içerisinde ürün bedelinizin geri ödemesiniyapıyoruz. Kredi kartı ile yaptığınız ödemelerde ürün bedeli, iade onayınızıtakip eden yedi gün içerisinde bankanıza geri ödeniyor.

Kredi kartınıza yatırılan geri ödemenin banka hesabınıza yansıması ortalamaiki, üç hafta sürebiliyor. Kredi kartıyla yapılan alışverişlerde geri ödenentutarın bankaya devrinden sonraki süreçte yaşanabilecek olası gelişmelertamamen banka işlem süreci ile ilgili olup kokosh.com.tr’ nınsorumluluğunda değildir. Bu yüzden bu tür sorunlarda herhangi bir müdahaledebulunma hakkımız yoktur.

Cayma Hakkı Dışındaki İade İşlemleri

Tüketicinin ‘Sebep Göstermeksizin Cayma Hakkı’ sadece bahsi geçen alışverişgerçekleştikten sonraki yedi iş günü içerisinde iade talebi bildirilenürünlerin geri alımı için geçerlidir. Yedi iş gününü aşan sürelerde iade kabuledilemez.

Özel Koşullar

Siparişiniz teslim edildiğinde, kargo yetkilisi teslimat yerinden ayrılmadanönce paketinizi açmalı ve ürünü kontrol etmelisiniz. Özellikle ezilmiş,yırtılmış, açılmış veya ıslanmış paketlerde bunu yapmanız çok önemlidir. Ürünfaturanız, kurye poşetinin ön gözünde yer almaktadır. Beklenmedik bir durumda,sorunlu ürünle karşılaşırsanız veya ürüne ait fatura, kurye poşetinde yeralmıyorsa, paketi teslim almayıp kargo yetkilisine tutanak tutturarak, kargoşirketi tarafından tarafımıza iade edilmesini sağlamanız gerekmektedir. Ürün faturası, iptal ve iadeler için muhakkak gereklidir. 

Orijinal ambalajı zarar görmüş, bozulmuş, açılmış, tahrip edilmiş, herhangibir şekilde denenmiş, kullanılmış, kullanımdan dolayı zarar görmüş veya orjinalfaturası bulunmayan ürünlerin iadesi kabul edilmemektedir.

Ürünün iadesi, ürünün bütün standart aksesuarları; ambalajları hasarsız vetam olarak orjinal paketleri  ve orjinal faturası ile birlikte gerigönderildiğinde alınmaktadır. Teslimattan sonraki yedi günü aşan sürelerde‘Cayma Hakkı’yla iade söz konusu değildir.

Müşteri, ürünü, teslim aldığı andaki durumu ile geri vermekle ve kullanımdankaynaklanan ticari kaybı ödemekle yükümlüdür.